Tomáš Bucher

Bakalářská práce

Střih a tvorba teaserů pro digitálni hry

1. Theoretical Part: Editing and Creation of Teasers for Digital Games 2. Practical Part: The Editing of an Audiovisual Work (Created in Accordance with the FMC Production System) with the Minimal Length of 12 Minutes, the Output Technical Quality is Defined by the AAV Production Book.
Anotace:
Bakalárska práca sa všeobecne zaoberá témou teaserov pre digitálne videohry a okrajovo sa dotýka témy videoherných trailerov. V teoretickej časti sa práca zaoberá ich špecifikáciám, kategóriám a otázkami, ktoré je potrebné si kláť pri ich tvorbe. V analytickej časti sa presúva k analýze, rozboru a porovnaniu piatich vybraných teaserov medzi sebou. A na základe výsledkov z analýz, ich zaraďuje do príslušných …více
Abstract:
The bachelor's thesis generally focuses on the topic of teasers for digital video games and touches upon the topic of video game trailers to a lesser extent. The theoretical part of the thesis deals with their specifications, categories, and questions that need to be considered in their creation. The analytical part shifts towards the analysis, examination, and comparison of five selected teasers among …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bucher, Tomáš. Střih a tvorba teaserů pro digitálni hry. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Střihová skladba