Vliv reklamy na spotřebitele v oblasti důchodového spoření - aplikace neuromarketingových metod – Eva Čechalová
Eva Čechalová
Bakalářská práce
Vliv reklamy na spotřebitele v oblasti důchodového spoření - aplikace neuromarketingových metod
The impact of advertising on consumers in the field of pension savings – the application of neuromarketing methods
Anotace:
Čechalová, E. Vliv reklamy na spotřebitele v oblasti důchodového spoření – aplikace neuromarketingových metod. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato práce se zabývá vlivem reklamy v oblasti důchodového spoření s pomocí neuromarketingového přístupu v kombinaci s tradičními metodami na spotřebitele. V literární rešerši je popsána problematika týkající se reklamy a neuromarketingu …víceAbstract:
Čechalová, E. The impact of advertising on consumers in the field of pension savings – the application of neuromarketing methods. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. This bachelor thesis deals with the impact of advertising on consumers in the field of pension savings with the help of neuromarketing approach in combination with traditional methods. The literary research describes issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jolana Stejskalová, Ph.D.
- Oponent: Soňa Kukučková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHALOVÁ, Eva. \textit{Vliv reklamy na spotřebitele v~oblasti důchodového spoření - aplikace neuromarketingových metod}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/jofpjt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v elektrodermální aktivitě při připravené lži, nepřipravené lži a pravdivé odpovědi, související odpověďové tendence, mrkání a pohyby očí
Lucie JÁNSKÁ -
Změny v elektrodermální aktivitě při pravdivé odpovědi v porovnání s jejími změnami při lži
Lucie JÁNSKÁ -
ROZDÍL ELEKTRODERMÁLNÍ AKTIVITY V ODLIŠNÝCH POZICÍCH DRŽENÍ TĚLA
Veronika CHOCHOLOUŠKOVÁ -
Analýza změn elektrodermální aktivity v průběhu senzomotorického učení
Lucie KALISTOVÁ -
Měření vodivosti pokožky jedince při pohybových aktivitách
Veronika Šeráková -
Porovnání dynamiky změn elektrodermální aktivity v průběhu testů jednoduché a složité reakční odpovědi
Tereza KLACLOVÁ -
Dynamika změn v elektrodermální aktivitě v závislosti na motorickém učení - test zrcadlové kreslení
Martina VOLFOVÁ -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková