Adéla Dvořáková

Master's thesis

Marketingová analýza turistické destinace Šumava

Marketing analysis of tourist destination of Šumava
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou analýzou turistické destinace Šumava. Cílem bylo zhodnocení nejen současného stavu destinačního managmentu na Šumavě, ale především navržení doporučení na zlepšení aktuálního stavu. Práce byla zpracována skrze sekundární výzkum a rešerši veřejně dostupných dat, která byla doplněna primárními daty získanými v rozhovoru s ředitelkou destinace Pošumaví. V závěru …more
Abstract:
This master's thesis deals with a marketing analysis of the tourist destination Šumava. The objective was to evaluate not only the current state of destination management in Šumava but primarily to propose recommendations for improving the current situation. The thesis was conducted through secondary research and a search of publicly available data, which was supplemented with primary data obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2023
  • Supervisor: Irena Děkanovská
  • Reader: Markéta Dianová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91251