Marketingová analýza turistické destinace Šumava – Adéla Dvořáková
Adéla Dvořáková
Master's thesis
Marketingová analýza turistické destinace Šumava
Marketing analysis of tourist destination of Šumava
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou analýzou turistické destinace Šumava. Cílem bylo zhodnocení nejen současného stavu destinačního managmentu na Šumavě, ale především navržení doporučení na zlepšení aktuálního stavu. Práce byla zpracována skrze sekundární výzkum a rešerši veřejně dostupných dat, která byla doplněna primárními daty získanými v rozhovoru s ředitelkou destinace Pošumaví. V závěru …viacAbstract:
This master's thesis deals with a marketing analysis of the tourist destination Šumava. The objective was to evaluate not only the current state of destination management in Šumava but primarily to propose recommendations for improving the current situation. The thesis was conducted through secondary research and a search of publicly available data, which was supplemented with primary data obtained …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedúci: Irena Děkanovská
- Oponent: Markéta Dianová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Marketing atraktivity cestovního ruchu. Zhodnocení marketingu Zooparku Stěžery.
Kristýna Součková -
Use of marketing tools in a tourist region
Zuzana Jandová -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva