Edukace žáků s poruchou chování; nové přístupy asistenta pedagoga ve třídě – Bc. Ludmila Hénková
Bc. Ludmila Hénková
Bakalářská práce
Edukace žáků s poruchou chování; nové přístupy asistenta pedagoga ve třídě
Education of students with behaviour disorder, new approaches of teaching assistant in the classroom
Anotace:
Humanizace výchovy a vzdělávání dětí, potřeby dětí s poruchou chování, empatie a sounáležitost v prostředí školy a třídy, postavení dítěte s poruchou chování v rodině, třídě a společnosti. Role asistenta pedagoga a jeho začlenění ve škole, nové přístupy v edukaci a výchově dětí s poruchou chování, znovunalezení empatie, sounáležitosti a důvěry; konkrétně na biblioterapii. Biblioterapie jako podaná …víceAbstract:
Humanizing education of children, needs of children with the conduct disorder, empathy and belonging to school and class, status of children with conduct disorder in the family, class and society. The role of teacher assistant and his inclusion in school, new approaches in education and upbringing of children with conduct disorder, the rediscover empathy, solidarity and confidence. Bibliotherapy as …víceKlíčová slova
humanizace výchovy nové přístupy ve vzdělávání dítě s poruchou chování asistent pedagoga potřeby dětí s poruchou chování postavení dítěte v rodině a ve škole biblioterapie jako možný přístup ve výchově a edukaci dětí s poruchou chování humanization of education new approaches in education a child with conduct disorder teaching assistant the needs of children with conduct disorder the child's status in the family and at school bibliotherapy as a possible approach in upbringing and education of children with conduct disorder.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j8wdb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Biblioterapie, artefiletika a arteterapie v knihovnách jako prevence duševních a sociálních problémů dětí v MŠ a ZŠ
Simona Kňourková -
Biblioterapie jako součást psychoterapeutické péče v Psychiatrické nemocnici v Kroměříži
Tereza Lysoňková -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Housing First jako možný přístup řešení bezdomovectví v Karviné
Martin Bojko -
Argumentační chyby jako nedostatky ARG modelu
Martina Kozlová -
Právo na přístup na sociální sítě jako nový "veřejný prostor"
Vojtěch Adam -
Tailoring agilních přístupů jako možné řešení problémů agilní transformace
Jana Loudová -
Podještědí: paměť místa jako inspirační zdroj a vzdělávací obsah ve výuce výtvarné výchovy
Markéta DUDOVÁ