Marketingové využití sociálních sítí v neziskové organizaci – Veronika Pláničková
Veronika Pláničková
Bakalářská práce
Marketingové využití sociálních sítí v neziskové organizaci
Online marketing and non-profit institution
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření akce Blešího trhu v rámci neziskové organizace Zvedni zadek,která si klade za cíl obohacovat zdejší kulturní scénu netradičními akcemi, které boří zažitoupraxi (jedná se široké spektrum akcí, jaké jsou cestopisné přednášky, koncerty s netradičníhudbou, sportovní události nebo festivaly.V rámci marketingové strategie budu využívat 2 komunikační kanály na propagaci této …víceAbstract:
The aim of this thesis is the organisation of the flea market for non-profit organisation Zvedni Zadek, which aims to enrich the local cultural scene with unconventional events that break down set ways, with wide range of events, such as travel lectures, concerts with unconventional music, sporting events or festivals.As part of the marketing strategy, I will use two communication channels to promote …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75980
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Ivana Topolová
- Oponent: Markéta Kubálková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75980
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketingová propagace pro aplikaci Roketo
Zuzana Smékalová -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích
Martina IVANOVIČOVÁ