Bc. Anna Tsoy

Bakalářská práce

Influence of marketing and advertising on Food Industry

Influence of marketing and advertising on Food Industry
Abstract:
Analyzing consumer behavior, we single out different factors that influence their food choice. Today it is proven that modern advertising techniques and marketing strategies along with psychological, social and cultural factors influence food purchases. The aim of this thesis is to indicate how marketing and advertising facilitates increase or decline of demand in Food Industry. Thereby the author …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní