Influence of marketing and advertising on Food Industry – Bc. Anna Tsoy
Bc. Anna Tsoy
Bakalářská práce
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Abstract:
Analyzing consumer behavior, we single out different factors that influence their food choice. Today it is proven that modern advertising techniques and marketing strategies along with psychological, social and cultural factors influence food purchases. The aim of this thesis is to indicate how marketing and advertising facilitates increase or decline of demand in Food Industry. Thereby the author …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tgzo9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Social media marketing strategy for the selected organization
Klára Nentvichová -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev