Jan Bažant

Diplomová práce

Psychologie reklamy a její využití pro image organizace

Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití pro image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. Druhá část teoretické práce je zaměřena na psychologii reklamy a faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Cílem praktické části je detailní vyhodnocení reklamní kampaně společnosti ČSOB …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the psychology of advertising and its use to support the image of society. The theoretical part places advertising in the marketing unit and deals with the theo-retical description of marketing communication. The second part of the theoretical work is focused on the psychology of advertising and factors that affect consumer behavior. The goal of the practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/jotjgv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty