Psychologie reklamy a její využití pro image organizace – Jan Bažant
Jan Bažant
Master's thesis
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití pro image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. Druhá část teoretické práce je zaměřena na psychologii reklamy a faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Cílem praktické části je detailní vyhodnocení reklamní kampaně společnosti ČSOB …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the psychology of advertising and its use to support the image of society. The theoretical part places advertising in the marketing unit and deals with the theo-retical description of marketing communication. The second part of the theoretical work is focused on the psychology of advertising and factors that affect consumer behavior. The goal of the practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/jotjgv/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAŽANT, Jan. \textit{Psychologie reklamy a její využití pro image organizace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/jotjgv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Rozbor image vybrané společnosti
Lenka Nožičková -
Hodnocení image vybrané společnosti
Radka Bišická -
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
Regina Feiferlíková -
Image vybrané firmy/značky
Thu Thuy Nguyenová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová