Jan Bažant

Master's thesis

Psychologie reklamy a její využití pro image organizace

Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití pro image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. Druhá část teoretické práce je zaměřena na psychologii reklamy a faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Cílem praktické části je detailní vyhodnocení reklamní kampaně společnosti ČSOB …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the psychology of advertising and its use to support the image of society. The theoretical part places advertising in the marketing unit and deals with the theo-retical description of marketing communication. The second part of the theoretical work is focused on the psychology of advertising and factors that affect consumer behavior. The goal of the practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty