Karolína Koldová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Vydavatelství VYSOČINA, s.r.o.

Marketing Communication of Vydavatelství VYSOČINA, s. r. o.
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení využívání marketingové komunikace Vydavatelství VYSOČINA, s. r. o. Teoretická část se bude věnovat moderním trendům marketingové komunikace. Vlastní výzkum pomůže identifikovat nedostatky firmy ve zkoumané oblasti a navrhnout nová a lepší řešení využití marketingové komunikace pro podnikatelskou činnost vybraného podniku.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.