Bc. Nina Trošina

Bachelor's thesis

Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up

Low Cost Marketing for a Start Up Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit, realizovat a následně zhodnotit nízkonákladový marketingový plán, který způsobí rozšíření klientely pro jeden konkrétní produkt v rámci podniku formy start-up. Zkoumaným podnikem je jazyková škola českého jazyka pro cizince Czech Yourself, jejíž vybranou nabízenou službou je Přípravný kurz je zkoušce z českého jazyka určený pro rusky mluvící uchazeče o studium na …more
Abstract:
The bachelor thesis will aim to create, implement and then evaluate a low-cost marketing plan that will cause a growth in clientele within a start-up company. This marketing plan will be aimed at expanding the clientele of the language school. The main objective will be to achieve the loyalty of Russian-speaking customers in the B2C market. The success of the selected methods will be based on the number …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní