Tomáš KLEIN

Diplomová práce

Projekt motivace zaměstnanců ve firmě IVAX Pharmaceuticals s.r.o. se zaměřením na zaměstnanecké výhody

Project of Employees Motivation in the Company IVAX Pharmaceuticals Ltd. with a View to Employees Benefits
Anotace:
Cílem diplomové práce je zpracování projektu motivace zaměstnanců prostřednictvím za-městnaneckých výhod. V teoretické části jsou shrnuty informace týkající se oblasti řízení lidských zdrojů, popsány teorie motivace a hodnocení pracovníků a vysvětleny pojmy vztahující se k této problematice. V analytické části je představena společnost a provedena analýza vnitropodnikových materiálů vztahujících se …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to make a project of employee motivation through employee benefits. In the theoretical part pieces of information concerning the human resource management are summarized, motivation theories and employee evaluation are described and terms relating to this issue are explained. In the analytical part the company is introdu-ced and the analysis of company materials relating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 11140

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLEIN, Tomáš. Projekt motivace zaměstnanců ve firmě IVAX Pharmaceuticals s.r.o. se zaměřením na zaměstnanecké výhody. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2019

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing