Bc. Anna Kabeeva

Bachelor's thesis

Psychologické aspekty zavádění nového výrobku na trh

Psychological Aspects of Launching a New Product on the Market
Abstract:
Práce projednává etapy formování obrazu, který odpovídá očekáváním a potřebám cílové skupiny, z hlediska psychologických aspektů marketingové komunikace v podobě nového výrobku. První kapitola se zabývá pojmem a druhy nových výrobků, popisuje, jaký vliv reklama má na spotřebitele a proces nakupování a zkoumá psychologické zvláštnosti vnímaní nového výrobku spotřebitelem. V druhé kapitole na příkladu …more
Abstract:
This work discusses the image formation stage, which corresponds to the expectations and needs of target groups in terms of psychological aspects of marketing communications in the design of a new product . The first chapter deals with the concepts and types of new products, describes the impact advertising has on consumers and the purchasing process and explores the psychological traits of a new perception …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní