Psychologické aspekty zavádění nového výrobku na trh – Bc. Anna Kabeeva
Bc. Anna Kabeeva
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty zavádění nového výrobku na trh
Psychological Aspects of Launching a New Product on the Market
Abstract:
Práce projednává etapy formování obrazu, který odpovídá očekáváním a potřebám cílové skupiny, z hlediska psychologických aspektů marketingové komunikace v podobě nového výrobku. První kapitola se zabývá pojmem a druhy nových výrobků, popisuje, jaký vliv reklama má na spotřebitele a proces nakupování a zkoumá psychologické zvláštnosti vnímaní nového výrobku spotřebitelem. V druhé kapitole na příkladu …moreAbstract:
This work discusses the image formation stage, which corresponds to the expectations and needs of target groups in terms of psychological aspects of marketing communications in the design of a new product . The first chapter deals with the concepts and types of new products, describes the impact advertising has on consumers and the purchasing process and explores the psychological traits of a new perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vsvdp/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Uvedení nového výrobku na trh
Barbora Hrdličková -
Uvedení nového výrobku značky Oreo na trh
Zuzana Matěnová -
Analýza dopadů zavedení navrhované spotřební daně na tichá vína na dotčené skupiny a na společnost Vinium a.s.
Vladimír Kurka -
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Michaela Žilinská -
Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh
Jan Vopátek -
Ochrana spotřebitele - standardy dle práva a jejich dopad na české právo
Maria Pokoeva -
Informační povinnost výrobců a ochrana spotřebitele na trhu s kosmetikou
Petra Jelínková -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová