Psychologické aspekty zavádění nového výrobku na trh – Bc. Anna Kabeeva
Bc. Anna Kabeeva
Bakalářská práce
Psychologické aspekty zavádění nového výrobku na trh
Psychological Aspects of Launching a New Product on the Market
Anotace:
Práce projednává etapy formování obrazu, který odpovídá očekáváním a potřebám cílové skupiny, z hlediska psychologických aspektů marketingové komunikace v podobě nového výrobku. První kapitola se zabývá pojmem a druhy nových výrobků, popisuje, jaký vliv reklama má na spotřebitele a proces nakupování a zkoumá psychologické zvláštnosti vnímaní nového výrobku spotřebitelem. V druhé kapitole na příkladu …víceAbstract:
This work discusses the image formation stage, which corresponds to the expectations and needs of target groups in terms of psychological aspects of marketing communications in the design of a new product . The first chapter deals with the concepts and types of new products, describes the impact advertising has on consumers and the purchasing process and explores the psychological traits of a new perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vsvdp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového výrobku na trh
Martin Holčák -
Uvedení nového výrobku na trh
Barbora Hrdličková -
Uvedení nového výrobku značky Oreo na trh
Zuzana Matěnová -
Analýza dopadů zavedení navrhované spotřební daně na tichá vína na dotčené skupiny a na společnost Vinium a.s.
Vladimír Kurka -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Michaela Žilinská -
Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh
Jan Vopátek -
Dopady zavedení eura v České republice na konkrétní podnik
Kateřina Illeová