Bc. Anna Kabeeva

Bakalářská práce

Psychologické aspekty zavádění nového výrobku na trh

Psychological Aspects of Launching a New Product on the Market
Anotace:
Práce projednává etapy formování obrazu, který odpovídá očekáváním a potřebám cílové skupiny, z hlediska psychologických aspektů marketingové komunikace v podobě nového výrobku. První kapitola se zabývá pojmem a druhy nových výrobků, popisuje, jaký vliv reklama má na spotřebitele a proces nakupování a zkoumá psychologické zvláštnosti vnímaní nového výrobku spotřebitelem. V druhé kapitole na příkladu …více
Abstract:
This work discusses the image formation stage, which corresponds to the expectations and needs of target groups in terms of psychological aspects of marketing communications in the design of a new product . The first chapter deals with the concepts and types of new products, describes the impact advertising has on consumers and the purchasing process and explores the psychological traits of a new perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní