Komparace proklikovosti bannerů na Facebooku a Instagramu – Bc. Vojtěch Kaňok
Bc. Vojtěch Kaňok
Diplomová práce
Komparace proklikovosti bannerů na Facebooku a Instagramu
Comparison of click-through Rates of Banners on Facebook and Instagram
Anotace:
Tématem diplomové práce je komparace proklikovosti bannerů na Facebooku a Instagramu. Teoretická část je zaměřena na problematiku online marketingu, jeho vývoje a klíčových metrik pro vyhodnocování úspěšnosti. Poté je zaměření přesunuto na sociální sítě a reklamu v rámci Meta Platforms. Praktickou částí je field experiment, který porovnává data z deseti reklamních účtů s cílem zjistit vliv tlačítek …víceAbstract:
The subject of this thesis is a comparison of the click-through rates of advertising on Facebook and Instagram. The theoretical part focuses on the issues of online marketing, its development, and key metrics for evaluating success. Then the focus is shifted to social networks and advertising within Meta Platforms. The practical part is a field experiment that compares data from ten advertising accounts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a5tvp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.