Bc. Miloš Gregor, Ph.D.

Diplomová práce

Koncept brandingu v politice - případová studie TOP 09

The concept of brading in politics - case study TOP 09
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá konceptem brandingu v politice, který je zkoumán na případové studii nové politické strany TOP 09. V teoretické části je problematika zasazena do širšího rámce politického marketingu a představena jsou i východiska ekonomického konceptu brandingu. U brandingu v politice je pozornost věnována definici značky, jejím prvkům, brandingu a nástrojům brand managementu …více
Abstract:
This master thesis focuses on the concept of political branding. The concept is analyzed based on a case study of a new Czech political party, TOP 09. The theoretical part of the thesis is dedicated to the broader framework of political marketing and the marketing concept of branding. The part focusing on the political concept of branding also deals with brand definition, parts of the brand, branding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií