Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení. – Bc. Martina NOHELOVÁ
Bc. Martina NOHELOVÁ
Bachelor's thesis
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.
Blog {--} the self-promotion tool: possibilities, examples, themes, recommendations.
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o možnostech self-promotion pomocí internetových blogů. Teoretická část obsahuje popis a aktuální dění internetového trhu, rozdělení blogů, také marketingové komunikace zaměřené na internet a nové komunikační kanály. Do této teoretické části je také zařazena kapitola, která je věnována vývojovým trendům sociálních sití a blogů dle studie společnosti Universal McCann. Praktická …moreAbstract:
The Bachelor{\crq}s work focuses on the opportunity of self-promotion trhough internet blogs. The theoretical part comprises of the specifications and the current situation on the internet market, blog allocation and also marketing communication focused on the internet market and new communication channels. Included is also a chapter of the Universal McCann{\crq}s study whis is dedicated to the evolving …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
13682
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOHELOVÁ, Martina. \textit{Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/jpza2e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOHELOVÁ, Martina. Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
Strategie marketingové komunikace pro on-line sjednavač úrazového pojištění
Dita Vysučková -
Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku
Nikol Mendlová -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková