Bc. Martina NOHELOVÁ

Bakalářská práce

Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.

Blog {--} the self-promotion tool: possibilities, examples, themes, recommendations.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o možnostech self-promotion pomocí internetových blogů. Teoretická část obsahuje popis a aktuální dění internetového trhu, rozdělení blogů, také marketingové komunikace zaměřené na internet a nové komunikační kanály. Do této teoretické části je také zařazena kapitola, která je věnována vývojovým trendům sociálních sití a blogů dle studie společnosti Universal McCann. Praktická …více
Abstract:
The Bachelor{\crq}s work focuses on the opportunity of self-promotion trhough internet blogs. The theoretical part comprises of the specifications and the current situation on the internet market, blog allocation and also marketing communication focused on the internet market and new communication channels. Included is also a chapter of the Universal McCann{\crq}s study whis is dedicated to the evolving …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor: 13682

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOHELOVÁ, Martina. Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe