Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení. – Bc. Martina NOHELOVÁ
Bc. Martina NOHELOVÁ
Bakalářská práce
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.
Blog {--} the self-promotion tool: possibilities, examples, themes, recommendations.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o možnostech self-promotion pomocí internetových blogů. Teoretická část obsahuje popis a aktuální dění internetového trhu, rozdělení blogů, také marketingové komunikace zaměřené na internet a nové komunikační kanály. Do této teoretické části je také zařazena kapitola, která je věnována vývojovým trendům sociálních sití a blogů dle studie společnosti Universal McCann. Praktická …víceAbstract:
The Bachelor{\crq}s work focuses on the opportunity of self-promotion trhough internet blogs. The theoretical part comprises of the specifications and the current situation on the internet market, blog allocation and also marketing communication focused on the internet market and new communication channels. Included is also a chapter of the Universal McCann{\crq}s study whis is dedicated to the evolving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
13682
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOHELOVÁ, Martina. \textit{Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/jpza2e/.
Jak správně citovat práci
NOHELOVÁ, Martina. Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
Strategie marketingové komunikace pro on-line sjednavač úrazového pojištění
Dita Vysučková -
Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku
Nikol Mendlová -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková