Kateřina Kepková

Master's thesis

Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5

The Specifics of the Market Environment of the Rally Sport and the Marketing and Sales Strategy of the Product ŠKODA Fabia R5
Abstract:
Diplomová práce identifikuje faktory, které ovlivňují prodejnost rally vozů, konkrétně vozu ŠKODA Fabia R5, a navrhuje marketingovou a prodejní strategii pro další fáze životního cyklu produktu Fabia R5. Použitými výzkumnými metodami jsou analýza, komparace a dotazníkové šetření. V první kapitole práce je představeno prostředí rally sportu a firmy ŠKODA Auto. Druhá kapitola se věnuje situační analýze …more
Abstract:
The Diploma Thesis identifies the factors that affect the sales of the rally cars specifically the ŠKODA Fabia R5 and proposes a marketing and sales strategy for the next stages of the Fabia R5 life cycle. Used research methods are analysis, comparison and questionnaire survey. The first chapter of the work presents the environment of the rally sport and ŠKODA Auto company. The second chapter deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2018
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Šárka Králová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71610

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic