Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5 – Kateřina Kepková
Kateřina Kepková
Master's thesis
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
The Specifics of the Market Environment of the Rally Sport and the Marketing and Sales Strategy of the Product ŠKODA Fabia R5
Abstract:
Diplomová práce identifikuje faktory, které ovlivňují prodejnost rally vozů, konkrétně vozu ŠKODA Fabia R5, a navrhuje marketingovou a prodejní strategii pro další fáze životního cyklu produktu Fabia R5. Použitými výzkumnými metodami jsou analýza, komparace a dotazníkové šetření. V první kapitole práce je představeno prostředí rally sportu a firmy ŠKODA Auto. Druhá kapitola se věnuje situační analýze …moreAbstract:
The Diploma Thesis identifies the factors that affect the sales of the rally cars specifically the ŠKODA Fabia R5 and proposes a marketing and sales strategy for the next stages of the Fabia R5 life cycle. Used research methods are analysis, comparison and questionnaire survey. The first chapter of the work presents the environment of the rally sport and ŠKODA Auto company. The second chapter deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71610
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2018
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Šárka Králová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KEPKOVÁ, Kateřina. \textit{Specifika tržního prostředí rally sportu a~marketingová a~prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5} Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/jq1ajp/. [cit. 2024-04-18].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71610
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie modelové řady Škody Fabia
Eduard Trnka