Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti – Petr Kříž
Petr Kříž
Diplomová práce
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2019
Zveřejnit od: 16. 12. 2029
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce není dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 16. 12. 2029
- Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Magisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.