Bc. Martin Pechar

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Abstract:
Práce popisuje pojmy integrovaná marketingová komunikace, komunikační nástroje, synergie a synergický efekt, co to vlastně synergický efekt je, co ho tvoří, jak se synergie projevují a realizují v plánech marketingové komunikace. Dále se tato práce zabývá integrovanou marketingovou komunikací společnosti BONAVITA spol. s r. o. Analyzuje využívané komunikační nástroje společnosti z hlediska vytvořených …more
Abstract:
The thesis describes the concepts of integrated marketing communication, communication tools, synergy and synergistic effect, what it actually synergistic effect is, what it consists of, how to display and realize synergies in marketing communication plans. Furthermore, this thesis deals with the integrated marketing communications company BONAVITA spol. s r. o. It analyzes the use of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní