Ing. Tereza Raidová

Diplomová práce

Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu

The Consumer´s Brand Perception in an International Context
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání značky spotřebitelem s ohledem na mezinárodní kontext. Teoretická část práce je zaměřena na význam pojmu značka, její historii i elementy, které tvoří značku značkou. Teoretická část je dále zaměřena na způsoby marketingového výzkumu značky a také na rozdíly, které je možné identifikovat napříč jednotlivými zeměmi a kulturami. Praktická část je zaměřena …více
Abstract:
This Diploma Thesis is focused on conusmer´s brand perception analysis with regard to international context. Theoretical part is focuse on sense of brand as a term, brand´s history and also elements included in brand meaning. This part is also about brand marketing research approaches and differences that you can identify across different countries and cultures. Practical part is focused on the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 20. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Raidová, Tereza. Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace