Návrhy možností rozvoje Turistické chaty Studnice v oblasti marketingového mixu – Vendula Konvalinková
Vendula Konvalinková
Bachelor's thesis
Návrhy možností rozvoje Turistické chaty Studnice v oblasti marketingového mixu
Suggestions for development opportunities of Tourist cottage Studnice in the marketing mix
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhů pro Turistickou chatu Studnice, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti, spokojenosti návštěvníků a atraktivnosti podniku. V přehledu literatury je vymezena základní problematika týkající se tohoto tématu, především cestovního ruchu a marketingového mixu. Druhá část práce seznamuje se základními údaji o vybraném podniku a analyzuje jeho současnou marketingovou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with creating designs for Tourist cottage Studnice, which will lead to increasing of competitiveness, visitor satisfaction and the attractiveness of the company. In a review of the literature on the basic issues concern to this topic, particularly tourism and marketing mix. The second part introduces the basic data of the selected company and analyzes its current marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONVALINKOVÁ, Vendula. \textit{Návrhy možností rozvoje Turistické chaty Studnice v~oblasti marketingového mixu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/jqbg9a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights