Návrhy možností rozvoje Turistické chaty Studnice v oblasti marketingového mixu – Vendula Konvalinková
Vendula Konvalinková
Bakalářská práce
Návrhy možností rozvoje Turistické chaty Studnice v oblasti marketingového mixu
Suggestions for development opportunities of Tourist cottage Studnice in the marketing mix
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhů pro Turistickou chatu Studnice, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti, spokojenosti návštěvníků a atraktivnosti podniku. V přehledu literatury je vymezena základní problematika týkající se tohoto tématu, především cestovního ruchu a marketingového mixu. Druhá část práce seznamuje se základními údaji o vybraném podniku a analyzuje jeho současnou marketingovou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with creating designs for Tourist cottage Studnice, which will lead to increasing of competitiveness, visitor satisfaction and the attractiveness of the company. In a review of the literature on the basic issues concern to this topic, particularly tourism and marketing mix. The second part introduces the basic data of the selected company and analyzes its current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONVALINKOVÁ, Vendula. \textit{Návrhy možností rozvoje Turistické chaty Studnice v~oblasti marketingového mixu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/jqbg9a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva