Bc. Vendula Najtová

Diplomová práce

Databáze emočních podnětů pro reklamu

Database of Emotional Stimuli in Advertising
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit manuál pro brand manažery a odpovědět na otázku, které emoce spojené s čokoládou mají nejsilnější pozitivní vazbu. V teoretické části podrobněji popíši neuromarketing, jeho charakteristiku, aplikaci v praxi. Dále také biomedicínskou techniku, která se v neuromarketingu používá a fyziologické projevy emocí, které jsou pomocí biomedicínské techniky zkoumány. V podkapitolách …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create a manual for brand managers, as well as to analyse which emotions have the strongest positive relation to chocolate. In the theoretical part I am going to cover the topic of neuromarketing – its characteristics and practical use. Moreover, I will describe biomedical technology, and how it is used for researching the physiological effects of emotions. I will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace