Databáze emočních podnětů pro reklamu – Bc. Vendula Najtová
Bc. Vendula Najtová
Diplomová práce
Databáze emočních podnětů pro reklamu
Database of Emotional Stimuli in Advertising
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit manuál pro brand manažery a odpovědět na otázku, které emoce spojené s čokoládou mají nejsilnější pozitivní vazbu. V teoretické části podrobněji popíši neuromarketing, jeho charakteristiku, aplikaci v praxi. Dále také biomedicínskou techniku, která se v neuromarketingu používá a fyziologické projevy emocí, které jsou pomocí biomedicínské techniky zkoumány. V podkapitolách …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a manual for brand managers, as well as to analyse which emotions have the strongest positive relation to chocolate. In the theoretical part I am going to cover the topic of neuromarketing – its characteristics and practical use. Moreover, I will describe biomedical technology, and how it is used for researching the physiological effects of emotions. I will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x58z9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Detekce agresivních emocí pomocí EEG při hraní počítačových her
Eva MATUCHOVÁ -
EEG aktivita během emoční stimulace
Jana HOROVÁ -
Analýza emocí při čtení mapy a řešení prostorových úloh
Adam PÁTEK -
Detekce emocí v biosignálech
Šárka KLÍMKOVÁ