Online Tools for Teaching Pronunciation – Bc. Petra Stočková
Bc. Petra Stočková
Bakalářská práce
Online Tools for Teaching Pronunciation
Online Tools for Teaching Pronunciation
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit on-line nástroje k výuce anglické výslovnosti dle didaktických pravidel diskutovaných v teoretické části práce. Zde je představena metodologie výuky anglické výslovnosti, přičemž zvláštní pozornost je věnována jevům segmentální a suprasegmentální roviny. Rovněž je v této části práce zdůrazněna souvislost mezi výslovností jazyka a poslechovými dovednostmi studenta. V následující …víceAbstract:
The aim of this thesis is to provide evaluation of the online tools for teaching/learning pronunciation according to the principles set in the theoretical part. The theoretical background provides basis for the evaluation. In the theoretical part, methodology established for pronunciation teaching is discussed with attention to segmental and suprasegmental features of English pronunciation and the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dgojo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STOČKOVÁ, Petra. \textit{Online Tools for Teaching Pronunciation} [online].
Brno, 2018 [cit. 2021-01-15]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/jqhqw5/>.
Bakalářská práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce Mgr. Gabriela Oaklandová.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Online Tools in Teaching EFL to Dyslexic Students
Petra Koukolová -
Využití analytických nástrojů ArcGIS Online v učebních úlohách
Vendula Mašterová -
Povědomí o online nástrojích a jejich využívání při studiu budoucími učiteli
Martina Skohoutilová -
Výslovnostní problémy českých studentů německého jazyka na suprasegmentální úrovni
Thomas Rösler -
Zvukový systém angličtiny a češtiny: segmentální a suprasegmentální elementy s ohledem na české mluvčí
Věra Hromádková -
Nácvik výslovnosti v kontextu výuky němčiny jako dalšího cizího jazyka po angličtině
Alena NECHVÁTALOVÁ -
The Evaluation of Tools Used for Pronunciation Teaching in ELT Textbooks
Vítězslav Mareš -
Music and Songs in Adult ESL Teaching
Andrea Ječmínková