Ing. Ondřej Vágner

Bakalářská práce

Rozšíření výrobkového portfolia firmy Lasselsberger a.s.

Expansion of Lasselsberger a.s. Product Range
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analýza vybraného segmentu trhu keramických obkladových materiálů, analýza trendů vývoje výrobkových značek, analýza prodejů podle rozměrů výrobků a posouzení navazujícího projektu. V první části se práce zabývá problematikou marketingové tržní analýzy, strategickým rozhodováním souvisejícím se změnou výrobkové struktury. Protože tato změna vyvolává investiční výdaje, zaměřuje …více
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of selected market segment related to ceramic wall tiles, furthermore are analyzed the trends of brands and sales trends based on the sizes of wall tiles. Fundamental principles of marketing analysis and strategic decision making tasks focused on change in structure of product range are generally described in the first part of this thesis. As the recommended change …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
  • Oponent: Ing. Roman Storch, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní