Sociální sítě v marketingu cestovního ruchu – Tomáš Kraus
Tomáš Kraus
Bakalářská práce
Sociální sítě v marketingu cestovního ruchu
Social media in tourism marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních médií v marketingu cestovního ruchu a jejich významem. Cílem práce je prozkoumat využití sociálních médií v marketingu cestovního ruchu a pohled uživatelů na něj. Teoretická část seznamuje čtenáře s charakteristikou druhů marketingu, cestovního ruchu a některých z vybraných sociálních médií. Praktická část posléze obsahuje zpracovaný sekundární výzkum …víceAbstract:
Bachelor’s thesis is dealing with problematics of social media in tourism marketing and its significance. The goal of this work is to explore the usage of social media in tourism marketing and the views of users on it. Theoretical part apprises readers with the characteristics of marketing types, tourism, and some of the selected social media. Practical part contains processed secondary research focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12719
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
- Oponent: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021