Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI – Ondřej Lah
Ondřej Lah
Bachelor's thesis
Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
Implementation of Modern Marketing Tools in FAI's Promotional Strategy
Abstract:
Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu …moreAbstract:
That work involves implementing modern marketing tools at the Faculty of Applied Informatics in Zlín. The reader will learn about traditional marketing and the marketing mix, followed by a description of modern marketing tools such as social media. Additionally, the work discussed Marketing 5.0, its usage, current generations, and how marketing works in virtual reality, blockchain, and AI. The work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAH, Ondřej. \textit{Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/jqlrgm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lah, Ondřej. Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI . Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Informační technologie v administrativě / Information Technologies in Administration
Theses on a related topic
-
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Daria Gross -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura