Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI – Ondřej Lah
Ondřej Lah
Bakalářská práce
Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
Implementation of Modern Marketing Tools in FAI's Promotional Strategy
Anotace:
Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu …víceAbstract:
That work involves implementing modern marketing tools at the Faculty of Applied Informatics in Zlín. The reader will learn about traditional marketing and the marketing mix, followed by a description of modern marketing tools such as social media. Additionally, the work discussed Marketing 5.0, its usage, current generations, and how marketing works in virtual reality, blockchain, and AI. The work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lah, Ondřej. Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI . Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie v administrativě / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Daria Gross -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura