Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu – Bc. Lenka Krátká
Bc. Lenka Krátká
Master's thesis
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu
Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá celkovou analýzou společnosti působící v odvětví telekomunikací. Analytická část obsahuje kompletní analýzu současného stavu podniku a identifikaci nedostatků. Následují návrhy inovací, jejichž realizace přinese společnosti zvýšení konkurenceschopnosti.Abstract:
The main object of this master thesis is an analysis of company operating in the telecommunications sector. The analytical part includes a complete analysis of the status quo as well as identification of shortcomings. Suggestions of innovations will follow the analytical part. The implementation of such innovations will increase the competitiveness of selected company.Keywords
Marketing nástroje marketingu zvýšení konkurenceschopnosti podniku strategická analýza analýza marketingového mixu SWOT analýza matice BCG inovace konkurenceschopnost telekomunikace marketing tools more competitive company strategic analysis analysis of marketing mix SWOT analysis BCG matrix inovation competitiveness telecomunication
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/mbbi2/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Sofiia Chernyshova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Analýza konkurenceschopnosti podniku
Ondřej Vymazal