Bc. Lenka Krátká

Master's thesis

Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu

Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá celkovou analýzou společnosti působící v odvětví telekomunikací. Analytická část obsahuje kompletní analýzu současného stavu podniku a identifikaci nedostatků. Následují návrhy inovací, jejichž realizace přinese společnosti zvýšení konkurenceschopnosti.
Abstract:
The main object of this master thesis is an analysis of company operating in the telecommunications sector. The analytical part includes a complete analysis of the status quo as well as identification of shortcomings. Suggestions of innovations will follow the analytical part. The implementation of such innovations will increase the competitiveness of selected company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting