Bc. Lenka Krátká

Diplomová práce

Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu

Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá celkovou analýzou společnosti působící v odvětví telekomunikací. Analytická část obsahuje kompletní analýzu současného stavu podniku a identifikaci nedostatků. Následují návrhy inovací, jejichž realizace přinese společnosti zvýšení konkurenceschopnosti.
Abstract:
The main object of this master thesis is an analysis of company operating in the telecommunications sector. The analytical part includes a complete analysis of the status quo as well as identification of shortcomings. Suggestions of innovations will follow the analytical part. The implementation of such innovations will increase the competitiveness of selected company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting