Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu – Bc. Lenka Krátká
Bc. Lenka Krátká
Diplomová práce
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu
Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá celkovou analýzou společnosti působící v odvětví telekomunikací. Analytická část obsahuje kompletní analýzu současného stavu podniku a identifikaci nedostatků. Následují návrhy inovací, jejichž realizace přinese společnosti zvýšení konkurenceschopnosti.Abstract:
The main object of this master thesis is an analysis of company operating in the telecommunications sector. The analytical part includes a complete analysis of the status quo as well as identification of shortcomings. Suggestions of innovations will follow the analytical part. The implementation of such innovations will increase the competitiveness of selected company.Klíčová slova
Marketing nástroje marketingu zvýšení konkurenceschopnosti podniku strategická analýza analýza marketingového mixu SWOT analýza matice BCG inovace konkurenceschopnost telekomunikace marketing tools more competitive company strategic analysis analysis of marketing mix SWOT analysis BCG matrix inovation competitiveness telecomunication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/mbbi2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Sofiia Chernyshova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Analýza konkurenceschopnosti podniku
Ondřej Vymazal