Psychomotorický vývoj dětí s Angelmanovým syndromem – Monika MLČOCHOVÁ
Monika MLČOCHOVÁ
Bachelor's thesis
Psychomotorický vývoj dětí s Angelmanovým syndromem
Psychomotor development of children with Angelman syndrom
Anotácia:
V předkládané bakalářské práci se zabývám psychomotorickým vývojem dětí s Angelmanovým syndromem. Teoretická část zahrnuje charakteristiku Angelmanova syndromu, jeho historii, genetické determinanty, diagnostiku, vývoj a projevy. Dále seznamuje s problematikou jedince postiženého tímto onemocněním, jeho motorické, rozumové a vzdělávací schopnosti. Pro úplnost a srovnání krátce popisuji psychomotorický …viacAbstract:
The present Bachelor composition is focused on psychomotor development of children with Angelman syndrom. The teoretical part covers the characteristics of Angelman syndrom, its history, genetic determinants, diagnostics, its development and symptoms. Thereinafter there is a introduction of individual problem issues of individuals with Angelman syndrom, their motor activity, intellectual and educational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
19703
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ivana Marášková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MLČOCHOVÁ, Monika. Psychomotorický vývoj dětí s Angelmanovým syndromem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Vliv epilepsie, jako neurologického onemocnění, na vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Jana Vejvalková -
Emoce - prožitek a reflexe v hodinách OV
Michaela Urbanová -
Děti předškolního věku a jejich emoce
Petra Vorlová