Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Iva Fulínová
Bc. Iva Fulínová
Diplomová práce
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Anotace:
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování je v současnosti velice důležitým tématem, jemuž se diplomová práce věnuje. V teoretické části je podrobně popsán systém CRM, pravidla a typy komunikace a další důležité pojmy, nutné pro budování vztahu se zákazníky. Praktická část se zabývá zjištěním, jakou roli hraje vztah při prodeji, jak vnímají vztah zákazníci a zda jsou věrnostní programy …víceAbstract:
The thesis focuses on the strategy of building and consolidating a relationship with a customer, which is a very important topic nowadays. The theoretical part closely describes CRM system, rules and types of communication and other fundamental terms, which are necessary for building a relationship with customers. Practical part deals with findings on what is the role of the relationship regarding …víceKlíčová slova
CRM komunikace komunikační mix osobní prodej podpora prodeje přímý marketing strategie vytváření vztahu se zákazníky transakční marketing vztahový marketing zákazník zpětná vazba communication communication mix customer Customer relationship management direct marketing feedback personal selling relationship marketing sales promotion transactional marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cqpfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Lucie Ehrenbergerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Kateřina Kozlová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Nicole Márová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem
Jana Hůlová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Kristýna Hranáčová