Bc. Iva Fulínová

Diplomová práce

Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování

The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Anotace:
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování je v současnosti velice důležitým tématem, jemuž se diplomová práce věnuje. V teoretické části je podrobně popsán systém CRM, pravidla a typy komunikace a další důležité pojmy, nutné pro budování vztahu se zákazníky. Praktická část se zabývá zjištěním, jakou roli hraje vztah při prodeji, jak vnímají vztah zákazníci a zda jsou věrnostní programy …více
Abstract:
The thesis focuses on the strategy of building and consolidating a relationship with a customer, which is a very important topic nowadays. The theoretical part closely describes CRM system, rules and types of communication and other fundamental terms, which are necessary for building a relationship with customers. Practical part deals with findings on what is the role of the relationship regarding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní