Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace – David Kostka
David Kostka
Bakalářská práce
Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace
Marketing Communication Plan for "Otevřené Inovace" Project
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navržení marketingového komunikačního plánu k projektu Otevřené inovace. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je nejprve představení společnosti - provozovatele projektu a poté projekt samotný. Dále budou zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create the marketing communications plan for the Open Innovation project. The bachelor thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical bases related to the thesis theme are described in the theoretical part. The practical part of the thesis is focused on presenting the company - project operator and also the project itself. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kostka, David. Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Marketingová komunikace ve vybrané organizaci
Aneta Procházková -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Klára Bastlová -
Současná marketingová komunikace VŠB-TUO
Adéla Macháčková -
Návrh marketingové komunikace vybrané akce
Michaela STRÁDALOVÁ -
Inovace vnitrofiremních komunikačních procesů
Jan Paulus -
Inovace marketingové komunikace základní školy
Pavla Ronovská