Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace – David Kostka
David Kostka
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace
Marketing Communication Plan for "Otevřené Inovace" Project
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navržení marketingového komunikačního plánu k projektu Otevřené inovace. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je nejprve představení společnosti - provozovatele projektu a poté projekt samotný. Dále budou zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create the marketing communications plan for the Open Innovation project. The bachelor thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical bases related to the thesis theme are described in the theoretical part. The practical part of the thesis is focused on presenting the company - project operator and also the project itself. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jaroslav Kamenčák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOSTKA, David. \textit{Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/jqqf40/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kostka, David. Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Marketingová komunikace v praxi současné firmy
Petra Vlasáková -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Klára Bastlová -
Současná marketingová komunikace VŠB-TUO
Adéla Macháčková -
Návrh marketingové komunikace vybrané akce
Michaela STRÁDALOVÁ -
Uvedení produktové inovace na trh
Kateřina Černíková -
Inovace vnitrofiremních komunikačních procesů
Jan Paulus