Marketingová strategie neziskové organizace Chance for Children – Kristýna Holá
Kristýna Holá
Bachelor's thesis
Marketingová strategie neziskové organizace Chance for Children
Marketing strategy of non-profit organisation Chance for Children
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu v neziskových organizacích na příkladu Neziskového občanského sdružení Chance for Children. Hlavním cílem této práce je stanovení marketingové strategie neziskové organizace, největší důraz je kladen na komunikační a částečně na produktovou strategii. V praktické části práce je představena nezisková organizace, spektrum jejích produktů a současná marketingová …viacAbstract:
The bachelor's thesis addresses the application of marketing in nonprofit organizations using "Chance for children" a civic association as an example. The main aim of this work is to define marketing strategies in nonprofit organizations, the greatest emphasis are placed on communication strategy and partly on product strategy. In the practical part I introduce the chosen nonprofit organization as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35729
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán vybraného sportovního klubu
Tomáš Halbrštát -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová