Využití dramatické improvizace ve výuce anglického jazyka – Bc. Bohumil BLECHA
Bc. Bohumil BLECHA
Master's thesis
Využití dramatické improvizace ve výuce anglického jazyka
Using drama techniques in English language teaching
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím improvizace ve výuce anglického jazyka. V teoretické části jsou uvedeny obecné informace o dramatické improvizaci, o výuce angličtiny a o všech důležitých otázkách spojených s improvizací ve výuce angličtiny a implementací této techniky do vzdělávání na druhém stupni základních škol. Výzkum byl proveden na dramatickém festivalu, kde se 13 účastníků ze čtyř různých dramatických …moreAbstract:
This thesis deals with using improvisation in English language teaching (ELT). In the theoretical background part, there is general theoretical information about improvisation in drama, ELT and all the important issues connected with improvisation in ELT and its implementation in education at lower secondary schools. The research was conducted at a drama festival where 13 participants from four different …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLECHA, Bohumil. Využití dramatické improvizace ve výuce anglického jazyka. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-NJ
Theses on a related topic
-
Implementace vybraných témat dramatické výchovy v distanční výuce
Kristina Štěpánková -
Výuka angličtiny dramatickými metodami
Martin Šíp -
Vývoj americké angličtiny a srovnání současné americké angličtiny s britskou standardní angličtinou
David ROUŠ -
Historie angličtiny a její rozšíření - rozdíly mezi britským standardem a ostatními standardními variantami angličtiny
Julie Blovská -
Jazykové biografie učitelů angličtiny
Barbora Faltová -
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová -
Vliv zpětné vazby na písemnou produkci studentů angličtiny pro specifické účely
Blanka Pojslová -
Prezentace jazykových prostředků vyjadřujících „návrh, radu a nabídku/suggestion, advice, offer“ – srovnání lingvistických manuálů a vybrané řady učebnic angličtiny.
Alice Tesařová