Problematika vyjmenovaných slov na 1. stupni ZŠ – Aneta MEIEROVÁ
Aneta MEIEROVÁ
Master's thesis
Problematika vyjmenovaných slov na 1. stupni ZŠ
The Issue of Specific Set of Words in Which Writing "y" instead of "i" Is Obligatory at Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vyjmenovaných slov na 1. stupni základních škol. Hlavním cílem je zjištění, jakým způsobem dané učivo vnímají žáci 3.-5. ročníků a která slova jim činí z hlediska doplnění i/í a y/ý největší potíže. Teoretická část se věnuje vzniku a vývoji vyjmenovaných slov, jejich začlenění v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, uplatnění příslušného …viacAbstract:
The thesis focuses on the issue of specific set of words in which writing "y" instead of "i" is obligatory at primary school. The main aim is to determine how pupils in grades 3-5 perceive the given curriculum and which words pose the greatest difficulties for them in terms of filling in i/í and y/ý. The theoretical part deals with the origin and development of these specific set of words, their incorporation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2024
- Vedúci: doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEIEROVÁ, Aneta. Problematika vyjmenovaných slov na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary Schools / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe pravopisné problematiky u studentů SŠ (se zaměřením na vyjmenovaná slova)
Veronika Myslivcová -
Vyjmenovaná slova v současném jazykovém úzu
Karina RUSINIKOVÁ -
Porovnání učebnic českého jazyka v primární škole (se zaměřením na vyjmenovaná slova)
Gabriela KUĎOUSKOVÁ -
Učivo o teritoriálních dialektech v hodinách českého jazyka
Petra JANÍKOVÁ -
Učivo o bibli v literární výuce na střední škole
Kristýna Svobodová -
Učivo 1. světové války v hodinách vlastivědy s využitím aktivizačních metod
Eva Folwarczná -
Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na učivo 9. ročníku ZŠ.
Kateřina Kratochvílová -
Jan Neruda jako učivo českého jazyka a literatury na středních školách s maturitou
Tereza Vlachová