Bc. Nadezhda Axyonova

Diplomová práce

Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy

Brand building in a multinational company environment for local markets
Anotace:
Obsahem diplomové práce „Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy“ je analýza konkrétních aktivit společnosti, zaměřených na budování značky a zhodnocení stanovené strategii budování značky. Pro analýzu byla zvolena firemní značka nadnárodní společnosti Nestlé. Teoretická část se zabývá strategickým budováním značky. Praktická část zahrnuje představení společnosti, analýzu …více
Abstract:
The thesis contains " Brand building in a multinational company environment for local markets" is to analyze the specific activities of a company, focusing on the brand building strategy. For the analysis was selected brand of the multinational company Nestle. The theoretical part deals with strategic brand building. The practical part includes presentation of the company, the analysis of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní