Význam kognitivního tréninku v neurorehabilitaci – Aneta KONEČNÁ
Aneta KONEČNÁ
Bakalářská práce
Význam kognitivního tréninku v neurorehabilitaci
Meaning of cognitive training in neurorehabilitation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem kognitivních funkcí, pojednává o jejich nezbytnosti pro každodenní život jedince. Popisuje také neurofyziologické principy fungování kognitivních funkcí. Představuje jejich deficity u neurologických pacientů. Pojednává také o možnostech testování a získávání informací o stavu kognitivních funkcí. Tato práce také představuje způsoby reedukace kognitivních funkcí …víceAbstract:
This bachelor thesis describes cognitive functions, discusses the necessity for daily life of the individual. It also describes the neurophysiological principles of cognitive functioning. It presents their deficits in neurological patients. It also discusses the possibilities of testing and obtaining informations about the state of cognitive functions. This thesis also presents ways of reeducation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Barbora Kolářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONEČNÁ, Aneta. Význam kognitivního tréninku v neurorehabilitaci. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta zdravotnických vědBakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Fyzioterapie
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice
Lenka Pavlíčková -
Pověrčivost ve vztahu k výkonu v kognitivní a motorické úloze
Michaela Blahušiaková -
Umění a tvořivé aktivity jako jeden ze zdrojů radostí a potěšení v seniorském věku
Jitka STOKLASOVÁ -
Hodnocení vybraných tělesných charakteristik a životního stylu, u žáků 2. stupně ZŠ v Ústeckém kraji, před a po situaci způsobenou Covid - 19.
Luděk ČTVRTEČKA -
Formy a rozsah logopedické péče v prvních a druhých třídách vybraných základních škol v Hradci Králové a Pardubicích
Veronika Strouhalová -
Kognitivní schopnosti a motorika u dětí v předškolním věku
Michaela Sedláčková -
Míra soběstačnosti a subjektivní hodnocení polykací funkce u pacientů po cévní mozkové příhodě.
Hana Vorálková -
Aplikace botulotoxinu u hemiparetiků po CMP- vliv na kvalitu funkce ruky
Veronika PUDILOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva