Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace – Mgr. Pavla Olbrzymková
Mgr. Pavla Olbrzymková
Bachelor's thesis
Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
Copywriting in the Online Insurance Industry as a Key Part of Promotion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá textovou komunikací v oblasti pojišťovnictví. Porovnává textaci produktu "pojištění majetku online" u vybraných čtyř českých pojišťoven. Zkoumá, jestli úroveň srozumitelnosti textů ovlivňuje uživatelskou zkušenost potenciálních klientů pojišťoven a jejich nákupní rozhodovací proces v online prostředí. V souvislosti s úrovní srozumitelnosti je sledován i vliv textů na důvěryhodnost …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with text communication in the insurance industry. It compares the texting of the product "online property insurance" in four selected Czech insurance companies and investigates whether the level of text clarity influences the user experience of potential clients of insurance companies and their purchasing decision-making process in the online environment. The influence of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLBRZYMKOVÁ, Pavla. \textit{Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jrodwk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Olbrzymková, Pavla. Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Srovnání majetkového pojištění u vybraných pojišťoven v ČR s ohledem na online sjednání
Lenka Elena Pecková -
Porovnání srovnávačů pojištění a online nabídky pojišťoven
Viktor Roškot -
Postavení online srovnávačů pojištění na českém pojistném trhu
Kristýna Hrabcová -
Online srovnávače v pojišťovnictví
Jakub Mašek -
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Markéta Kvapilová -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Kvalita a srozumitelnost zdravotnické argumentace v propagaci kosmetických výrobků
Milena Osipova -
Mezidruhová komunikace a rituál
Michal Záboj