Kýč jako téma mediální výchovy – Bc. Alžběta Růčková
Bc. Alžběta Růčková
Master's thesis
Kýč jako téma mediální výchovy
Kitsch as a Topic of Media Education
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zabývá charakteristikami a rozpoznáním vizuálního kýče a objasněním pojmu mediálního kýče. Tyto problematiky propojuje jako obsah průřezového tématu mediální výchova, aplikovaného do předmětu výchovy výtvarné.Abstract:
The master’s thesis focuses on characterising and recognizing visual kitsch, addressing the term of media kitsch and linking those issues as contents of a cross-sectional theme Media Education, applied into a school subject of Art.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/frd6k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedúci: Mgr. Martina Želazková
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Práce na příbuzné téma
-
Média ve světle transestetiky a teorie kýče
Tereza Bíbová -
Kýč a masová kultura
Nina Šikulová -
Skrytá reklama v kontextu současné kultury
Lukáš Kliment -
Reklama na důchodové spoření v kontextu behaviorální ekonomie
Ondřej Dlouhý -
Klamavá reklama v evropském kontextu
Aleš Kamrád -
Právní úprava klamavé a srovnávací reklamy v kontextu komunitárního práva
Veronika Čermáková