Možnosti zvýšení prodeje u malé firmy – Bc. Tomáš Trávník
Bc. Tomáš Trávník
Bakalářská práce
Možnosti zvýšení prodeje u malé firmy
Possibility to Increase Sales at Small Company
Anotace:
ANOTACE Autor: Tomáš Trávník Název: Možnost zvýšení prodeje u malé firmy Tématem této práce jsou možnosti zvýšení prodeje u malé firmy. Cílem bakalářské práce je vypracování návrhu na zvýšení prodeje firmy zabývající se prodejem nákladních automobilů. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí – teoretické a praktické. V teoretické části této práce bude pojednáváno o teoretických východiscích …víceAbstract:
ANNOTATION Autor: Tomáš Trávník Název: Možnost zvýšení prodeje u malé firmy The theme of this work is the possibility of increasing sales for small businesses. The aim of this work is developing a proposal to increase the sales company selling trucks. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part of this work is the analysis of the theoretical background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/q87at/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Mgr. Olga Horáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Tomáš Rataj -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik
Václav Špirhanzl -
Marketingová komunikace zvoleného podnikatelského subjektu
Petr Kopečný -
Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru
Lucie Cimburková