Tomáš Huťťan
Bachelor's thesis
Automobilový trh v České republice
Car market in the Czech republic
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení vývoje tržních podílů prémiových značek na českém trhu ve srovnání s trhem evropským. Bakalářská práce je rozdělena na 3 kapitoly a několik podkapitol. První kapitola popisuje značku, její prvky a charakteristiku luxusní a prémiové značky. Druhá kapitola zahrnuje segmentaci, charakteristiku nediferencovaného, diferencovaného a koncentrovaného marketingu. Ve třetí …moreAbstract:
The goal of this paper is to evaluate market shares of premium brands on the czech market in compare with the european market. The paper is divided into three chapters. The first part describes brand, it's elements, characteristics of premium and luxury brand. The second part involves market segmentation, characteristic of undifferentiated, differentiated and concentrated marketing. The last chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64128
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Výběr vhodného modelu automobilu ze segmentu prémiových značek na základě předem definovaných kritérií
Marek Heinrich -
Konfigurátor automobilu jako nástroj individualizace produktu
Michal Konárek -
Vnímání značek výrobců prémiových automobilů
Tomáš Paďour -
Konfigurátor automobilu jako nástroj individualizace produktu
Michal Konárek